TRK 502 X
EURO5
500ccm 4T
Motorkerékpár
A termék áráról érdeklődjön elérhetőségeink egyikén!
Termékleírás
A TRK502 X 2020-ra teljes átalakításon esett át, a 2022-es modell pedig a legújabb Euro5-ös kibocsátási szabvány elérésével tovább építi ezt. Egy sor műszaki és esztétikai beavatkozás eredménye, amelyeket a kezelhetőség, az élvezet és az általános megjelenés javítása érdekében vezettek be. Egy motorkerékpár átalakított részletekkel, fontos frissítésekkel és fejlesztésekkel, kezdve az új grafikával és a felhasznált műanyagok új textúrájával, amelyek még több karaktert kölcsönöznek a TRK502 X-nek, kiemelve annak világjáró szellemét. A kormánykapcsolók teljesen megújultak, és mostantól háttérvilágítással rendelkeznek, míg a visszapillantó tükrök a TRK logóval együtt új dizájnnal büszkélkedhetnek, akárcsak az új markolatok. Az új formájú kormány mostantól állítható, hogy minden motoros a számára legmegfelelőbb üléspozíciót tudja elérni, akárcsak a kuplungkar, amely szintén állítható. Az új ülés teszi teljessé az átalakítást, amely mostantól kényelmesebb és tágasabb, maximális kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt, valamint a legújabb minőségi szabványokat meghaladó, átdolgozott kivitelezéssel. A TRK 502 X osztozik az utcai változattal a masszív és robusztus, soros, 2 hengeres, folyadékhűtéses, dupla vezérműtengelyes motoron, amely egy ilyen stílusos vázzal kombinálva egyszerre teszi magával ragadóvá és könnyen kezelhetővé ezt a motorkerékpárt.
Technikai információk
Motor: | Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtés, DOHC 8 szelep |
Hengerűrtartalom: | 500 ccm |
Max teljesítmény: | 35 kW (47,6 Cv) @ 8500 rpm |
Max nyomaték: | 45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm |
Sűrítés: | 11,5:1 |
Furat x löket: | 69x66.8 mm |
Kenés: | Olajteknő |
Üzemanyag ellátás: | Injektor |
Kipufogórendszer: | Katalizátoros, lambdaszonda (EURO 5) |
Kuplung: | Olajfürdős |
Váltó: | Mechanikus,6 sebesség |
Hajtás: | Lánchajtás |
Gyújtás: | ECU-TLI |
Gyújtógyertya: | NGK CR8E |
Indítás: | Elektromos önindító |
Váz: | Acél |
Első felfüggesztés: | Állítható fordított villa Ø 50mm |
Első teleszkóp út: | 145 mm |
Hátsó felfüggesztés: | Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható |
Hátsó lengéscsillapító út: | 50 mm |
Első fék: | Dupla tárcsás ø320 mm, 4 dugattyús féknyereg, ABS |
Hátsó fék: | Szimpla tárcsás ø260 mm, dupla dugattyús féknyereg, ABS |
Első felni típus: | Küllős alumínium ötvözet |
Első felni méret: | 19”x3.00” DOT –D |
Hátsó felni típus: | Küllős alumínium ötvözet |
Hátsó felni méret: | 17"x MT 4.5"DOT |
Első gumi: | 110/80- R19 - M/C 59V |
Hátsó gumi: | 150/70 - R17 – M/C 69V |
Hosszúság: | 2200 mm |
Szélesség: | 915 mm |
Magasság: | 1480 mm |
Ülésmagasság (vezető): | 860 mm |
Tengelytáv: | 1525 mm |
Hasmagasság: | 220 mm |
Önsúly: | 235 kg |
Tank: | 20 L(tartalék 3 L) |
Fogyasztás: | 4,4L/100km |
Max.terhelhetőség: | 192 kg |
Max.sebesség: | 165 km/h |