A TRK 502 teljes átalakításon esett át, és az új változat a legfrissebb Euro5-ös kibocsátási normáknak megfelelően továbbfejlesztett. Egy sor műszaki és esztétikai beavatkozás eredménye, amelyeket a kezelhetőség, az élvezet és az általános megjelenés javítása érdekében vezettek be. Egy motorkerékpár átalakított részletekkel, fontos frissítésekkel és fejlesztésekkel, kezdve az új grafikával és a felhasznált műanyagok új textúrájával, amelyek még több karaktert kölcsönöznek a TRK 502 -nek, kiemelve annak világjáró szellemét. A kormánykapcsolók teljesen megújultak, és mostantól háttérvilágítással rendelkeznek, míg a visszapillantó tükrök a TRK logóval együtt új dizájnnal büszkélkedhetnek, akárcsak az új markolatok. Az új formájú kormány mostantól állítható, hogy minden motoros a számára legmegfelelőbb üléspozíciót tudja elérni, akárcsak a kuplungkar, amely szintén állítható. Az új ülés teszi teljessé az átalakítást, amely mostantól kényelmesebb és tágasabb, maximális kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt, valamint a legújabb minőségi szabványokat meghaladó, átdolgozott kivitelezéssel. A TRK 502 osztozik a terep változattal a masszív és robusztus, soros, 2 hengeres, folyadékhűtéses, dupla vezérműtengelyes motoron, amely egy ilyen stílusos vázzal kombinálva egyszerre teszi magával ragadóvá és könnyen kezelhetővé ezt a motorkerékpárt.
Motor: | Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtés, DOHC 8 szelep |
Hengerűrtartalom: | 499.6 ccm |
Max teljesítmény: | 35 kW (47,6 Cv) @ 8500 rpm |
Max nyomaték: | 45 Nm (4,6 kgm) @ 4500 rpm |
Sűrítés: | 11,5:1 |
Furat x löket: | 69 x 66.8 mm |
Kenés: | Olajteknő |
Üzemanyag ellátás: | Injektor |
Kipufogórendszer: | Katalizátoros, lambdaszonda (EURO 5) |
Kuplung: | Olajfürdő |
Váltó: | Mechanikus, 6 sebesség |
Hajtás: | Lánchajtás |
Gyújtás: | TLI |
Gyújtógyertya: | NGK CR8E |
Indítás: | Elektromos önindító |
Váz: | Acél |
Első felfüggesztés: | Fordított villa Ø 50mm |
Első teleszkóp út: | 145 mm |
Hátsó felfüggesztés: | Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható |
Hátsó lengéscsillapító út: | 45 mm |
Első fék: | Dupla tárcsás ø320 mm, 4 dugattyús féknyereg, ABS |
Hátsó fék: | Szimpla tárcsás ø260 mm, dupla dugattyús féknyereg, ABS |
Első felni típus: | Alumínium ötvözet |
Első felni méret: | 17"x MT 3,50" DOT |
Hátsó felni típus: | Alumínium ötvözet |
Hátsó felni méret: | 17"x MT 4.5" DOT |
Első gumi: | 120/70 ZR17 |
Hátsó gumi: | 160/60 ZR17 |
Hosszúság: | 2200 mm |
Szélesség: | 915 mm |
Magasság: | 1450 mm |
Ülésmagasság (vezető): | 835 mm |
Tengelytáv: | 1525 mm |
Hasmagasság: | 190 mm |
Önsúly: | 235 kg |
Tank: | 20 L (tartalék 3 L) |
Fogyasztás: | 4,1 L/100 km |
Max. terhelhetőség: | 192 kg |
Max. sebesség: | 165 km/h |