A 80 lóerős soros négyhengeres motorral, ABS-szel ellátott Brembo fékekkel, nagy teljesítményű KYB felfüggesztéssel és 310 mm-es hátsó gumiabronccsal ellátott, feltűnő egyoldalas lengőkarral felszerelt LFC700-at arra tervezték, hogy domináljon. A színes TFT-kijelző és a különböző vezetési módok személyre szabott, izgalmas élményt biztosítanak. Az LFC700 merész, erőteljes és készen áll bármilyen út meghódítására.
A Benda LFC700 a sport-cruiser mérnöki munka csúcsát képviseli, zökkenőmentesen integrálva az agresszív dizájnt, a fejlett technológiát és a nyers teljesítményt.
| Motor: | Soros négyhengeres, négyütemű, 16 szelepes, vízhűtéses |
| Hengerűrtartalom: | 676 ccm |
| Max teljesítmény: | 58 kW / 10500 rpm |
| Max nyomaték: | 60 Nm / 8000 rpm |
| Sűrítés: | 11,4:1 |
| Furat x löket: | 67 x 48 mm |
| Kenés: | 10W-40, Szivattyús olajozás |
| Üzemanyag ellátás: | Üzemanyag befecskendezés |
| Kipufogórendszer: | Katalizátoros (Euro 5+) |
| Kuplung: | Nedves, többtrácsás |
| Váltó: | Mechanikus, 6 fokozat |
| Hajtás: | Lánc |
| Gyújtás: | ECU MT05 |
| Gyújtógyertya: | CPR8EA |
| Indítás: | Elektromos önindító |
| Váz: | Bölcsőváz |
| Első felfüggesztés: | Teleszkóp |
| Első teleszkóp út: | N/A |
| Hátsó felfüggesztés: | Központi lengéscsillapító |
| Hátsó lengéscsillapító út: | 175 mm |
| Első fék: | Dupla tárcsa, 320 mm, ABS |
| Hátsó fék: | Tárcsa, 260 mm, ABS |
| Első felni típus: | Aluminium ötvözet |
| Első felni méret: | MT 3,5x19 |
| Hátsó felni típus: | Aluminium ötvözet |
| Hátsó felni méret: | MT 11x18 |
| Első gumi: | 130/70-19 |
| Hátsó gumi: | 310/35-18 |
| Hosszúság: | 2440 mm |
| Szélesség: | 880 mm |
| Magasság: | 1110 mm |
| Ülésmagasság (vezető): | N/A |
| Tengelytáv: | 1720 mm |
| Hasmagasság: | 160 mm |
| Önsúly: | 287 kg |
| Tank: | 17 L |
| Fogyasztás: | 4,1L / 100km |
| Max.terhelhetőség: | 180 kg |
| Max.sebesség: | 160 km/h |